Fjerritslev Bibliotek

Turen går til biblioteket

21.08.23
Få en gratis rundvisning på biblioteket

Jammerbugt Bibliotekerne vil gerne invitere foreninger og frivillige organisationer på en guidet rundtur på jeres lokale bibliotek.

Vi viser jer, hvordan biblioteket fungerer og hvad vi kan tilbyde. På biblioteket kan man nemlig meget mere end at låne bøger og  vi vil gerne fortælle jer om bibliotekets mange og varierede tilbud.

Vidste I f.eks., at man kan låne film, musik og tidsskrifter på biblioteket, at vi skaffer materialer hjem fra hele Danmark og at man kan læse dagens avis på biblioteket - og det hele er ganske gratis.

Vi afslutter selvfølgelig rundvisningen med en kop kaffe og kage.

Vi håber, at I har lyst til at besøge os.

Ring eller skriv til jeres lokale bibliotek og lav en aftale  om en rundvisning på biblioteket. (varighed ca. 2 timer)

Skriv eller ring til:

Fjerritslev Bibliotek på bestilfj@jammerbugt.dk  telefon:72578503