Invitation til at være med i Kulturklub Jammerbugt - gratis og uforpligtende

24.05.23
Velkommen til et nyt tiltag fra Jammerbugt Bibliotekerne, Jammerbugt Kulturskole samt Jammerbugt Kommune

Meld dig ind i Kulturklub Jammerbugt – inspiration til kunst og kultur – her Kulturklub Jammerbugt - Jammerbugt Kommune

Kulturklub Jammerbugt er til dig, der er interesseret i kunst og kultur og som ønsker løbende nyhedsbreve med Jammerbugt Bibliotekernes, Jammerbugt Kulturskole samt Jammerbugt Kommunes kunst- og kulturtilbud. Det kan f.eks. være information om arrangementerne i Kulturuge40, foredrag i Folkeuniversitet Jammerbugt, aktiviteter relateret til Spil Dansk, Sommerkunstskole for børn, arrangementer på Jammerbugt Bibliotekerne, optrædener i forbindelse med Operafestival og meget mere.

Klubben er for alle, og medlemskabet er uden betaling.