Tine Søhus Pedersen

(Hele dagen)

Tine Søhus Pedersen udstiller i Aabybro og Pandrup

Kom i godt keramik-humør på dit bibliotek

I november og december udstiller kunstneren Tine Søhus Pedersen fint bearbejdet keramik på Pandrup Bibliotek og Aabybro Bibliotek.  Tine Søhus Pedersen bor i Pandrup. Tine har det egentlig som en hobby at lave keramik, men der er tænkt over tingene. Derfor er resultatet unikaprodukter, som kan være længe undervejs.

Tines keramik er lidt skør og crazy i sit udtryk. Hendes tanke er nemlig, at vi skal turde lege noget mere og være mindre selvhøjtidelige.

Søhus Keramik er kendetegnet af mange detaljer og glade farver. Tine elsker at bruge hele farvepaletten. Hun kombinerer farverne på kryds og tværs.

Tine Søhus laver humoristisk og farverig keramik i skønne designs. Sjov og finurlig keramik, som gør en glad.

Kom forbi de lokale biblioteker og bliv inspireret til en anderledes julegave!

Tine Søhus er på facebook med sit keramik på siden ”søhus keramik”. Kunstudstillingen på Pandrup Bibliotek og Aabybro Bibliotek er kommet i stand via et samarbejde mellem Kunstforeningen Hvetbo og Jammerbugt Bibliotekerne.Tine Søhus Pedersen