Royalties

(Hele dagen)

Royalties på Bibliotekerne i Pandrup og Aabybro.

Lone Hjørnet fra Vadum udstiller de keramikhoveder, som hun kalder Royalties, hvilket man forstår, når man ser dem. Det er opsatser udformet som dronninge- og kongehoveder, der kan bruges til pynt, eller til beholdere for alt lige fra makeup pensler til blomster og frugt.

Derudover viser hun skåle og fade i forskellige størrelser, de kan stå på et bord eller hænge på væggen, idet der er lavet klar til ophæng. Foruden at pynte på væggen, kan de bruges til smykker, sæbe, slik eller snacks, alt hvad man har lyst til.

Lones keramik er unika, den er farverig og fantasifuld og inspirationen kommer fra Sydeuropa og Mellemøsten/Østen. Og så lige et twist med guld mellem alle farverne, for som Lone siger: Det' guldet, der gør'et.

Lone er uddannet pædagog, men det faste job er pt. på standby, da Lone vil udleve sin drøm om at lave keramik og at være iværksætter er ikke foreneligt med fuldtidsarbejde. Indtil videre går det rigtig godt i den lille butik i Vadum og med salg fra nettet og nogle butikker i Jylland.