Lokalitet
Kaas
Arrangører

Littera-gåtur: ”Gå med i mosen” med Leo Kristensen, Moseby

Turen starter ved Kaas Briketfabrik, hvor Leo Kristensen vil give os en historisk fortælling om det levede liv på Briketfabrikken. Fabrikken blev bygget i 1925 og lukkede i 1966.

Derefter går turen til tørveskæret, Pitagervej 2, Moseby, hvor der fortælles om gamle dages tørvegravning.

Turen slutter med kaffe og en lille sang.

Sted:

Kaas Briketfabrik, Pilevej, Kaas

Tidspunkt:

Onsdag d. 15. maj  kl. 10.00

Vi tager lejlighedsvis billeder og videoer på biblioteket og ved arrangementer, og du kan derfor indgå i optagelserne, hvis du opholder dig disse steder. Billeder og film fra offentlige arrangementer bliver brugt som led i Jammerbugt Bibliotekers kommunikation til sine brugere og kan bl.a. blive bragt på bibliotekets hjemmeside, på sociale medier, i publikationer og i pressen.
Datatilsynet skelner mellem to typer af billeder – situationsbilleder og portrætbilleder. Situationsbilledet kan umiddelbart offentliggøres uden samtykke, hvorimod portrætbilledet ikke må offentliggøres uden et klart samtykke fra den eller de portrætterede personer (eller deres forældre). Biblioteket følger datatilsynets anvisninger på området. Hvis du ikke ønsker at optræde på et offentliggjort billede, kan du kontakte biblioteket og bede os fjerne det. Billeder vil som udgangspunkt blive slettet de steder, hvor det er teknisk muligt.