Introduktion til app’en PressReader : aviser og magasiner

Vil du have magasiner og aviser med dig hjem på din telefon eller tablet?

Biblioteket giver en kort introduktion til, hvordan du bruger app’en PressReader

PressReader giver adgang til mere end 7000 aviser og magasiner fra hele verden. Sædvanligvis koster udgivelserne penge, men hvis du logger på PressReader fra bibliotekets trådløse internet eller med dit bibliotekslogin, er der fri adgang til alt indholdet. Aviserne og magasinerne kan læses i PressReader samtidig med, at papirudgaven udkommer i hjemlandet - og før den trykte avis lander i København.Du kan finde artikler fra de seneste 3 måneder i arkivet.
Du kan søge artikler på tværs af alle aviser i PressReader efter stikord, periode, forfatter m.m

Du kan hente app’en PressReader på Apple Store eller i Google Play. For at få mest ud af app’en, skal du være oprettet som låner på biblioteket. Hvis du ikke er oprettet, kan du gøre det på bibliotekets hjemmeside.

Ingen tilmelding