AFLYST - Sammen For Ukraine” – en aften i Ukraines tegn

Kom med til et gratis, spændende og inspirerende fællessangs- og oplysnings-arrangement om Ukraine-konflikten.

Konflikten i Ukraine fortsætter, og krigen har allerede fået stor betydning ikke mindst for Ukrainere i og udenfor landet.

Hvordan arbejder danskere i Ukraine med nødhjælp, menneskerettigheder, ytringsfrihed og overholdelse af krigens regler? Hvad betyder konflikten og krigen for resten af verden – også på længere sigt?

Mange af de spørgsmål kan du få svar på torsdag den 16. juni 2022 ved en ny stor, national Sammen For Ukraine-event, som finder sted på biblioteker over hele landet.

Mød op og lyt til inspirerende oplæg og syng fredssange sammen med blandt andre Steffen Brandt og den fantastiske ukrainske sangerinde Taya Lukashova.

Se programmet her:

19.00 – 19.25:

Live-streamet tv-udsendelse – direkte fra DR Byen med fælles fredssange og perspektiver på Ukraine-konflikten

Medvirkende:

Steffen Brandt, TV-2

Anders Ladekarl, Røde Kors

Taya Lukashova, Ukrainsk musiker

Pianist: Christoffer Møller

OPLEV OGSÅ:

Inspirerende oplægsholder, som fortæller om situationen i Ukraine – live på dit bibliotek