2 års træf

Jammerbugt Bibliotekerne inviterer til 2 års-træf

Kom godt fra start med læsevaner

OBS. Vi beklager de misforståelser der må have opstået angående en tekst til 2 års træf, teksten er nu rettet og som man kan læse så er arrangementet kun på Aabybro bibliotek.

Kom godt fra start med læsevaner

Vi vil gerne præsentere bibliotekets tilbud for de små og deres forældre og derfor byder vi indenfor på Aabybro Bibliotek.

Der er mange gode grunde til, hvorfor man skal læse højt for sit barn. Allerede fra de er helt små, kan man starte med at introducere barnet for ”pegebøger”, som er små papbøger med fotos eller illustrationer, som barnet kan genkende fra sin hverdag – biler, dyr, maskiner, ting fra naturen osv.

Vænner man sit barn til at kigge i bøger, så vænner barnet sig samtidig til at nyde hyggestunden og nærværet og man kan efterhånden skifte de enkle bøger ud med billedbøger med lidt tekst.

Der vil være musikalsk underholdning og en gave fra biblioteket til de små. Vi håber, at det er et tilbud, som I forældre vil benytte jer af.

Husk tilmelding af børn kan gøres herpå hjemmesiden eller ret henvendelse på Aabybro bibliotek.

OBS. Dette gælder alle børn som bliver 2 år i 2020.

BEMÆRK!: Indsæt aldrig CPR-nummer eller følsomme oplysninger i formularen. Læs mere om behandlingen af persondata i vores privatlivspolitik.