(Hele dagen)

Sommerferieaktiviteter for børn

Sommerferie er lig med hyggelige aktiviteter for børn på bibliotekerne.

Finde-konkurrence til de mindste gæster i børnebiblioteket:

Syv kendte karakterer fra børnebøgernes verden er taget på ferie. Hjælp os med at gætte, hvilken slags ferie, de er taget på.

De har alle gemt et billede fra deres ferie i børnebiblioteket.

Sæt streger fra figurerne til de steder, hvor de har været på ferie og vær med i konkurrencen om at vinde et strandsæt.

Husk at skrive navn, alder og en voksens tlf.nr., inden du lægger dit svarark i postkassen.

Vinderen trækkes mandag d.7.august kl.12.00

Krea-bordet:

Hvis du nu går og keder dig helt vildt, så tag din familie i hånden og kom på biblioteket. Kig ind i børnebiblioteket - vi har maling og sten fremme og andre kreative ting, så du kan få lavet et sommerminde til at tage med hjem.

Læsekonkurrencer til de store og til de små:

Til begge læsekonkurrencer skal du besvare tre spørgsmål for at være med i konkurrencen om en god bog. Svarene finder du på bagsiden af det laminerede ark, som du finder i børnebiblioteket.

Vinderen trækkes mandag d.7.august kl.12.00