0 kr

BRÆTSPILSHYGGE

Brætspilsdag Kom og vær med til en hyggelig eftermiddag på biblioteket, hvor du får mulighed for at prøve nogle nye og spændende brætspil.

På Aabybro Bibliotek har vi en masse fede brætspil, som vi finder frem til dagen. Tag familien eller gode venner med. Kom og prøv nogle af alle vores spil. Medbring også gerne dit eget favoritspil. Vores lokale bibliotekar byder erfarne som nybegyndere velkommen og forklarer reglerne, så alle kan være med.

Arrangementet starter kl. 10, men der er mulighed for at droppe ind undervejs. Biblioteket serverer pizza undervejs, så det er vigtigt at melde jer til, så vi ved, hvor mange pizzaer vi skal bestille. Mød op til en hyggelig brætspilsdag på Aabybro Bibliotek.

Husk tilmelding

Målgruppe: børn og voksne