Biblioteket flytter mennesker

Lokalitet
Hundeskoven Blokhus Klitplantage

Biblioteket flytter mennesker - Regionalt D.13.juni

Interesseret i at bruge din smartphone på en ny, sund og social måde? Så kom ud og gå i Hundeskoven – Blokhus klitplantage gul rute på 1,7 km kl.09-11.00

Du er velkommen til at tage vovse med, men du har selv ansvaret for hunden og at samle dens efterladenskaber op. Vi efterlader skoven som vi fandt den.

Kl.09.00 mødes vi på parkeringspladsen ind til Hundeskoven, der ligger til højre side, når man kører ud fra Hune på Aalborgvejen. Her vi tænder op for app Endomondo på din smartphone, den bruger vi til at se hvor langt vi har gået. Hvis ikke du vil bruge Endomondo så tag med og få lidt frisk luft i stedet for.

Når vi har gået turen laver vi en opsamling og ser hvor mange skridt vi tilsammen har gået. Plus der vil være kaffe, vand og småkager.

D.29-31.maj og D.6-7juni kan man komme til Pandrup bibliotek i den betjente tid og få hjælp til at installere Endomondo på sin smartphone og derefter få en kort introduktion til hvordan det fungere. Man skal bare have sin mailadresse, en facebookprofil eller en googlekonto med.

Parkering: Gateaway Plesnersvej, 9492 Blokhus eller Aalborgvej, 9492 Blokhus. Hold øje med skiltene.

Tilmelding kan gøres på biblioteket eller på Jammerbugtbibliotekerne.dk, skriv endelig hvis I tager jeres firbenet ven med. Sidste tilmeldingsfrist er d.9.juni. Det er gratis at deltage.

Tags

BEMÆRK!: Indsæt aldrig CPR-nummer eller følsomme oplysninger i formularen. Læs mere om behandlingen af persondata i vores privatlivspolitik.