thomas hwan

80 kr.

UDSAT til et mere gunstigt tidspunkt

Foredrag med den lokale skuespiller Thomas Hwan. Vi har, efter ønske fra Thomas Hwan, valgt at udskyde foredraget til et mere gunstigt tidspunkt.

Thomas Hwan, 38 år, er en kendt dansk skuespiller, med rødder i den nordjyske muld. Han var 1 år gammel, da han blev adopteret og sammen med en yngre adoptivbror voksede han op i Brovst. Han begyndte sin karriere i ”Skovspillene” i Skovsgaard. Senere blev han uddannet fra Statens Teaterskole i 2007. Han vil fortælle om sin opvækst og sit liv som skuespiller. Han har medvirket i utallige film og serier bl.a  Antboy, Superbror, Forbrydelsen, Rita, Arvingerne og senest  dramaserien Bedrag, hvor han har høstet store roser for sin rolle som efterforskeren Alf.

Thomas vil krydre sit foredrag med et par fællessange

Sted: Brovst Bibliotek

Tid: Onsdag d. 23. september kl. 19 - 21