optakt til nordkraft

Desværre Udsolgt Koncert med Guitarist Kaare Norge og sanger Margrete Grarup.

Desværre udsolgt OPTAKT TIL ORDKRAFT 2018 Vi varmer op til Ordkraft 2018 med et inspirerende musikarrangement, der besøger alle regionens biblioteker i foråret 2018

Desværre udsolgt - Ikke flere billetter

Kom og hør mere om emnet for årets Ordkraft, hvilke temaer og scener vi har i år og hvilke forfattere, der besøger årets Ordkraft. Musikken leveres af den nordjyske sangerinde Margrete Grarup og guitaristen Kaare Norge. De understreger Ordkrafts nordiske tema med sange og melodier med nordiske rødder og af nordiske digtere, hvor litteratur og teksterne i høj grad er i fokus.

Kaare Norge har solide rødder i den klassiske musik og Margrete Grarup har vundet stor respekt som blandt andet jazz- og gospelsanger.

Det er meget svært, at sætte deres stil i bås. Den er et dynamisk crossover mellem mange genrer, som de smelter sammen i egne versioner og har bl.a. komponeret ny musik til Tove Ditlevsens digte.