Skattejægerne

50 kr.

Hvad er det værd? Få dine skatte vurderet

Kom og mød de fra Tv-kendte antikvitetshandlere

Hvad er det værd? - Få dine skatte vurderet.

Mads Ejlersen og Jens Guldsmed-Thomsen, kendt fra Tv-serien ”Skattejægerne” og de driver galleri og marskandiserbutikken Lykkegård i Tversted. Her kan du finde moderne kunst, kunsthåndværk og design, samt hvad hjertet kan begære af brugt, gammelt og retro. Mads og Jens aflægger besøg på biblioteket, hvor de vil vurdere dine skatte, i det omfang som det falder indenfor Lykkegaards varesortiment og kendskab. Besøg dem på biblioteket og få en hyggelig oplevelse.

Mads og Jens vurderer ikke smykker og ædelstene. Og hvis man har større møbler, skal man medbringe et foto i stedet for selve møblet

BEMÆRK!: Indsæt aldrig CPR-nummer eller følsomme oplysninger i formularen. Læs mere om behandlingen af persondata i vores privatlivspolitik.