o kr

Den vilde og naturvenlige have

Foredrag med Maria Elbæk

I forbindelse med bibliotekernes landsdækkende kampagne  ”UGE 17”, hvor der sættes fokus på FN’s 17 verdensmål, har vi inviteret Maria Elbæk til at fortælle om den vilde og naturvenlige have.

En aften med inspiration til den vilde og naturvenlige have. Få inspiration til, hvordan du gør din have mere naturvenlig. Vi kommer ind på arter af træer, buske og blomster, som er særlig værdifulde for naturen, og hvilke arter af insekter og dyr, de forskellige planter tiltrækker.

Vi ser på, hvordan vi indretter vores have på naturens præmisser og hvordan haven plejes og hvordan man sikrer sig en naturvenlig have året rundt. I løbet af aftenen vil der være præsentation til emnerne med eksempler og erfaringer fra Marias egen have, og de mange tiltag, hun har lavet, både med beplantning, såning og byggeri.