smærup sørensen

Bogfestival på Jammerbugt Bibliotekerne DESVÆRRE AFLYST

Bogaktuelle Jens Smærup Sørensen besøger Fjerritslev Bibliotek DESVÆRRE AFLYST

Jammerbugt Bibliotekerne er med i den landsdækkende bogfestival, som finder sted i weekenden d. 7. og 8. november. Festivalen fejrer bogen og læselysten med arrangementer i hele Danmark og Jammerbugt Bibliotekerne inviterer i denne forbindelse til en hyggelig eftermiddag i litteraturens tegn med den lokale nordjyske forfatter Jens Smærup Sørensen.

Jens Smærup Sørensen debuterede i 1971 med en digtsamling og har siden skrevet både romaner, noveller og skuespil. Mest kendt er nok hans ”Mærkedage” der skildrer den gamle bondekulturs opløsning i en moderne verden gennem en historie om fire generationer i landsbyen Staun.

Kom og hør Jens fortælle om sine seneste romaner og sit forfatterskab. Han er bogaktuel med den helt nye roman ”Klinten, som udkom d. 25. september.

Sted: Fjerritslev Bibliotek

Tid: Søndag d. 8/11 kl. 14-16