beat saber

AFLYST Velkommen til World of VR

Gaming-dag på biblioteket

World of VR er et Virtual Reality setup, hvor man kan prøve sjove og udfordrende spil i Virtual Reality.

Beat Saber er en helt unik og dynamisk VR-oplevelse, der kombinerer bjergtagende visuelle effekter i neon, særligt fremstillet elektronisk musik og en skarpt tilpasset gameplay. Med en sabel i hver hånd (du  bruger et par PlayStation Move controllere) skal du flænse rytmerne, når de kommer flyvende imod dig og matche både retning og farve for at samle point og holde musikken kørende. Når tempoet skrues i vejret, skal du bevæge hele kroppen for at undgå de flyvende genstande, springe til siden og dukke dig, mens du stadig rammer og holder takten.

Spillet Fruit Ninja går i alt sin enkelthed ud på at hugge de frugter over, som bliver kastet op på skærmen. Rammer du 3 eller flere ad gangen, giver det bonus og rammer du i stedet en bombe, ryger din bonusser eller spillet slutter. Så pas på bomberne.

HUSK tilmelding, da vi skal have bestilt pizza til vores sultne deltagere.

Man vælger under billetkøb den periode man vil deltage (10-12 eller 12-14)

Sted og tid:  Fjerritslev Bibliotek lørdag d. 14. november kl. 10-12 + 12-14

Billetter sidste frist onsdag 11.11