pokemongo christmas

Section

Kom og fang Pokémons i julehyggens skær

Vi mødes på Brovst bibliotek fredag d. 15/12 kl. 16.00 til 19.00, hvor vi afholder årets sidste Pokémonjagt

Vi afslutter jagten på Pokémons ca. kl 18.30 hvorefter vi serverer æbleskiver, gløgg, sodavand og uddeler præmier. Så mød op og vær godt klædt på, gerne medbringende lommelygte og powerbank, så sørger vi for lurer på de nærmeste Pokéstops, samt rigtig god stemning i de 3 timer.

Vi uddeler 3 præmier i årets sidste konkurrence:  1 samlet vinder, 1 børnevinder og 1 voksenvinder.

Så kom og fang de nye 3. generations Pokémons, samtidig med at vi måske snupper et raid eller to.

ALLE ER VELKOMNE.

HUSK TILMELDING PÅ AFDELINGERNE ELLER VIA HJEMMESIDEN.

Vi ønsker alle en glædelig jul og et godt nytår - og på gensyn i 2018.

Tags

BEMÆRK!: Indsæt aldrig CPR-nummer eller følsomme oplysninger i formularen. Læs mere om behandlingen af persondata i vores privatlivspolitik.