2 års træf

AFLYST Jammerbugt Bibliotekerne inviterer til 2 års-træf

Aflyst på grund af for få tilmeldinger Alle børn i Jammerbugt Kommune, som fylder 2 år i løbet af 2018, modtager en invitation til 2 års-træf på deres lokale bibliotek.

Desværre aflyst på grund af for få tilmeldinger

Der er mange gode grunde til, at det er en fantastisk idé at læse bøger op for barnet. Mens de er helt små vil det typisk være de såkaldte ”papbøger” med fotos eller illustrationer, som barnet kan genkende fra sin hverdag – biler, dyr, maskiner, ting fra naturen osv.

Vænner man sit barn til at kigge i bøger, så vænner barnet sig samtidigt til at nyde hyggestunden og nærværet og man kan efterhånden skifte de enkle bøger ud med billedbøger med lidt tekst.

Vi vil rigtig gerne præsentere bibliotekets tilbud for de små og deres forældre, og derfor byder vi indenfor på alle afdelinger af Jammerbugt Bibliotekerne lørdag den 7. april kl. 10-11 til 2-års-træf, hvor der vil være musikalsk underholdning og en gave fra biblioteket til de små.

Målgruppe: 2 års-børn og deres forældre