nissekraften ny

Section

Hvem har stjålet Nissekraften?

Teaterforestilling med Honningbanden

Nissen med det mærkelige navn, som de andre nisser griner af, mister det allervigtigste og pludselig er julens trylleri borte. Hvem har dog gjort sig til tyv af noget så betydningsfuldt? Og hvorfor? Svarene på de spørgsmål skal ikke gives her. Dem giver forestillingen i en vidunderlig fortælling om jul, venskab og kærlighed. Pakket ind i poetisk julegavepapir med små overraskelser, (næsten) ægte magi og en lille smule uhygge i børnehøjde. Vi præsenterer stolt en følsom, spændende, sjov og varm juleforestilling for publikum i alderen 3-10 år og deres voksne. Med plads til publikums indfald før, under og efter forestillingen. Regn trygt med, at julens magi breder sig til både børn og voksne blandt publikum. Mon ikke det endnu engang lykkes at redde juleglæden?

Forestillingen varer ca. 35 minutter efterfulgt af ca. 20 minutter med sanglege og julesjov.

Målgruppe: for de 3-10 årige

Gratis arrangement

Tilmelding nedenfor eller på biblioteket

Tags

BEMÆRK!: Indsæt aldrig CPR-nummer eller følsomme oplysninger i formularen. Læs mere om behandlingen af persondata i vores privatlivspolitik.