just dance

FIFA 18 og Just dance 18 v. SPORTS-GAMING.DK

Snør de virtuelle fodboldstøvler og dansesko og kom ind i kampen FIFA 18:

Snør de virtuelle fodboldstøvler og dansesko og kom ind i kampen

FIFA 18:

Deltag i FIFA 18 turneringen eller prøv bare det nye FIFA 18 fodboldspil og få hele biblioteket til at lyde af sejrsbrøl. Skab magiske øjeblikke på grønsværen, når du styrer dit fodboldhold til sejr. Spil med eller mod Ronaldo, Raheem Sterling fra Manchester City og Arjen Robben fra FC Bayern München. Spil en enkelt hurtig kamp, eller kast dig ud i en karriere på vej mod toppen.

Just Dance 18:

Dans, sjov, hygge og motion med high-score konkurrencer for alle, der har lyst til at danse til fed musik og få hele biblioteket til at ”swinge”.

Tag far, mor, søster og bror, ja, hele familien med på biblioteket til en hyggelig dag med fodboldspil og danserytmer, god musik, god stemning og konkurrencer. Giv din far, mor eller kammerat kamp til stregen. Der er selvfølgelig en præmie til vinderne.

Du skal bare møde op. Sports-gaming leverer udstyret.

Tilmelding: Ja, på biblioteket eller Jammerbugtbibliotekerne.dk

BEMÆRK!: Indsæt aldrig CPR-nummer eller følsomme oplysninger i formularen. Læs mere om behandlingen af persondata i vores privatlivspolitik.